Dnia 13.11.2012 roku Pani Ewa pisze:
Kupiłam w waszym sklepie koenzym Q10n. W aptekach nie ma tego produktu. Czy jest dopuszczony do sprzedaży w Polsce i czy jet bezpieczny? Ma służyć mojej 84 letniej Mamie, chcę mieć pewność czy jej nie zaszkodzi?

Pani Ewo,
W aptekach dostępne są tylko nieliczne produkty, przede wszystkim wypromowane przez koncerny farmaceutyczne. Każdy produkt, który oferujemy w naszym sklepie jest dopuszczony do sprzedaży na terenie naszego kraju. Produkt posiada zgodę Głównego Inspektora Sanitarnego. Każdy suplement diety został przebadany przez niezależne laboratoria aby wykluczyć 100% szkodliwość na organizm człowieka. Jesteśmy przekonani, że Pani mama będzie bardzo zadowolona z naszego produktu.
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości bardzo prosimy o kontakt.

Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia
Zespół Spirulina.pl

Dnia 03.07.2012 roku Pan Tadeusz pisze:
Byłem ostatnio na pokazie gdzie reklamowano Q10 w postaci płynnej plus dezodorant,twierdzono przy tym że preparat jest niedostępny w Polsce a przynajmniej w aptekach przyczym cena kuracji wynosiła 2000zł widzę jednak że Q10 jest dostępne w Polsce dlatego pytam czy wmawianie ludziom że oferowane przez nich Q10 jest tak cudowne oraz u nas niedostępne nie jest oszustwem którym by się mógł ktoś zająć.Przecież w ten sposób oszukuje się biednych emerytów.

Panie Tadeuszu,
bardzo mi przykro, że natknął się Pan na firmę, która zachowała się nieuczciwie. W internecie jak i w sprzedaży detalicznej niestety często można natknąć się na nieuczciwych sprzedawców. Warto sprawdzić opinie o sklepie, obsłudze i produktach, które oferuje zanim zdecydujemy się na zakup, aby uniknąć sytuacji, w której zostaliśmy oszukani. Niestety, takie działanie o jakim Pan pisze, trudno jest udowodnić przez co dochodzenie praw jest bardzo trudne (aczkolwiek nie niemożliwe dla wytrwałych osób). Należy pamiętać, że w przeciwieństwie do sprzedaży bezpośredniej, klient dokonujący zakupu w internecie jest znacznie bardziej chroniony, chociażby 14 dniowym okresem umożliwiającym zwrot zakupionego produktu, bez podania przyczyny. Taki wymóg prawny powoduje, że wiele sklepów internetowych, włącznie z nami, dokłada wszelkich starań aby publikowane treści były zgodne z prawdą jak i oferowane produkty były najwyższej jakości, dzięki czemu klient będzie w pełni usatysfakcjonowany z zakupu. Pozostaje mi życzyć Panu rozwagi, a także ostrzegać inne osoby, mniej ostrożne o bardziej rozważne analizowanie ofert, m.in. w takich sytuacjach o jakich Pan pisał.
Jeżeli będzie Pan miał dodatkowe pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt – chętnie odpowiemy.

Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia
Zespół Spirulina.pl