Spirulina w okresie jesienno-zimowym

3.67 avg. rating (68% score) - 3 votes

Spirulina w okresie jesienno-zimowymNajnowsze badania potwierdzają, że przyjmując regularnie Spirulinę można skutecznie walczyć w naturalny sposób z częstym przeziębieniem lub grypą, szczególnie w okresie jesienno-zimowym. Ta mała zielono-niebieska alga jest bardzo bogata w naturalne składniki odżywcze. Poniżej przedstawiamy 6 najważniejszych powodów dlaczego warto ją włączyć do codziennej diety.

Spirulina – właściwości i korzyści z przyjmowania

1. Przyjmując jedną dzienną zalecaną dawkę Spiruliny możemy złagodzić zmęczenie nawet o 80%. Związki zawarte w tej roślinie przyczyniają się do powstawania większej ilości czerwonych krwinek we krwi, co przekłada się na lepsze dotlenienie komórek organizmu. Dzięki temu ich praca jest wydajniejsza, a my odczuwamy mniejsze zmęczenie.

2. W dzisiejszych czasach odnotowujemy wzrost ryzyka choroby serca nawet o 50%. Ciągły stres, zła dieta, siedzący tryb życia to tylko niektóre czynniki przyczyniające się do wystąpienia zawału serca. Już dzienna dawka Spiruliny regularne przyjmowana można chronić nasze zdrowie. Jak?
Spirulina normalizuje wysokie ciśnienie krwi w ciągu kilkunastu dni systematycznego zażywania. Może ona również obniżyć poziom złego cholesterolu oraz zwiększyć dobry nawet o 12%.

3. Szpinak i jagody to jedne z najlepszych produktów na poprawę koncentracji. Jednak nowe badania pokazują, że Spirulina jest nawet lepsza. Związki zawarte w tej aldze odżywiają mózg i skutecznie zwalczają wolne rodniki. Spirulina to źródło witamin i minerałów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu.

4. Spirulina jest doskonałym źródłem przeciwwirusowych związków, które zwalczają przeziębienie i grypę. Już kilka dni kuracji tą algą pobudza nasz organizm do produkcji przeciwciał, które skutecznie rozpoczną walkę z wirusami i bakteriami. Dodatkowo w połączeniu z olejem z czarnego kminku, będącym źródłem niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowym, stanowi niezastąpiony duet na jesienno-zimową aurę.

5. Udowodniono, że zawarta w Spirulinie zeaksantyna skutecznie chroni przed zaćmą i zwyrodnieniem plamki żółtej.

6.Zalecana dzienna dawka Spruliny (zarówno tabletki jak i proszek) uzupełniają naszą dietę w pełnowartościowe białko, wszystkie niezbędne aminokwasy, beta-karoten, miedź, potas, żelazo i cynk.

W okresie jesienno-zimowym Spirulina to naturalny produkt, który nie obciąża wątroby. Zalecany jest zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Można ją dodać do codziennej dawki soku, koktajlu lub wykorzystać jako dodatek do sałatek czy sosów.

Polecane produkty:

Algi Spirulina i Chlorella - rośliny o wysokiej wartości odżywczej i leczniczej.
Dziś, gdy na nasze zdrowie coraz większy wpływ wywiera postępująca degradacja środowiska naturalnego i coraz mniej wartościowe pokarmy, woda określonych akwenów zawierająca większe stężenie soli mineralnych, oferuje człowiekowi niezwykły dar
Zobacz tutaj ...
Spirulina z chlorellą - naturalne oczyszczenie organizmu
Chlorella w bardzo dokładny sposób oczyszcza organizm, pomaga w likwidacji zaparć, wspiera budowanie naturalnej odporności, odmładza organizm, przyspiesza regenerację uszkodzonych tkanek, poprawia fizyczną i psychiczną kondycję organizmu, dodaje sił wital
Zobacz tutaj ...
Spirulina platensis - naturalna siła witamin i minerałów!
Spirulina to źródło wysokiej zawartości protein, witamin oraz minerałów. Urozmaica również dietę w składniki hamujące rozwój nowotworów i zapobiegające powstawaniu miażdzycy.
Zobacz tutaj ...
Spirulina Febico - naturalne witaminy i minerały na wyciągnięcie ręki
Spirulina Febico - wysokiej jakości alga, której skład to 100% czysta Spirulina. Każdy etap, od hodowli, poprzez produkcję, do otrzymania pełnowartościowego produktu, jest poddawany szczegółowej kontroli. Pozwala to uzyskać najwyższej jakości Spirulinę
Zobacz tutaj ...

Dodaj komentarz

8 komentarzy do "Spirulina w okresie jesienno-zimowym"

Powiadom o
avatar
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
lovhealthylife
Gość

Biorę codziennie! 🙂

wielopokoleniowo
Gość

Oczywiście dużo o niej slyszałam, ale nie próbowałam. A widzę, że na prawdę warto (zwlaszcza teraz, jak dzieciaki zaczynają często lapać przeziebienie).

Kinga
Gość

Jeszcze nie próbowałam, ale szczerze mówiąc, bardzo przekonuje mnie to zwalczanie zmęczenia i poprawa koncentracji. Ostatnio zauważyłam, że jest mi potrzebne ogólne wzmocnienie organizmu.

AnnaKarolina
Gość

Też dużo słyszałam i nawet już miałam zamiar się w nią zaopatrzyć. Interesuje mnie zwłaszcza jej podobno niesamowity wpływ na kondycję wzroku. W jakiej postaci jest wg Ciebie lepsza tabletki czy proszek (zdrowsza czy lepiej przyswajalna)?

Kamila
Gość

Dobry atrykuł, słyszałam kiedyś o spirulinie, ale nie za bardzo mnie to przekonałam, dziś już chyba jestem za.

Kamil
Gość

Ja przyjmuje w tabletkach, bo po prostu dużo łatwiej połknąć niż proszek. Co do przyswajalności nie ma różnicy, ponieważ tabletki to sprasowana w odpowiedniej temperaturze alga bez żadnej otoczki. Obie będą zawierały tą samą ilość składników odżywczych, oczywiście musi być dobrej jakości. Dodatkowym plusem tabletek może być to, że zawsze można je pokruszyć na proszek i zrobić maseczkę ze spiruliny, moja dziewczyna tak robi. Podbiera mi tabletki żeby użyć na maseczkę 🙂

Krwawy Krzysztof
Gość

Chętnie kiedyś przetestuję:)

Pamar Travel
Gość

Przyznam się szczerze, że nigdy o tym nie słyszałam, ale muszę się zainteresować, zwłaszcza że nadszedł okres jesienno-chorobowy

wpDiscuz